زن و شوهر عاشق

دختران آسمان

خدایا به امید خودت نه بنده های بی خودت

زن و شوهر عاشق

ی روز خانومی قبل از برگشتن همسرش از سر کار توی یه نامه نوشت :

من خونه رو تا ابد ترک کردم و دیگه حاضر نیستم با تو زندگی کنم.....

.

.

.

.

.

و نامه رو گذاشت روی میز و خودش رفت زیر تخت خواب قایم شد که عکس العمل شوهرش رو بعد از خوندن نامه ببینه!!!!!

شوهرش خسته از سر کار اومد و وارد اتاق خواب شد و چشمش به کاغذ روی میز افتاد و نامه همسرش را خوند.....

پس از خواندن نامه زنگ موبایل شوهر به صدا در میاد و شوهر جواب میده:

سلام عزیزم من فقط لباسام عوض کنم میام،منتظرم باش

خداروشکر این زنم از خونه رفته و برای همیشه گورش گم کرده دیگه ریختشو نمیبینم اصلا ازدواج با اون بزرگترین اشتباهم بود کاش قبل از اون تو رو میدیدم قربون اون روی ماهت بشم منتظرم باش تا نیم ساعت دیگه پیشتم

و بعد در حالی که داشت زیر لب آواز میخوند از خانه خارج شد

.

.

.

.

زن که از شدت ناراحتی و عصبانیت داشت میمرد و پرپر میشد بعد خروج شوهرش از زیر تخت خواب اومد بیرون

چشمش به ی کاغذ دیگه افتاد

.

.

.

.

.

شوهرش روش نوشته بود

دیونه کف پات معلومه

میرم نون میگیرم برمیگردم

..

..

..

به سلامتی همه زن و شوهرایی که عاشق همن

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 6 بهمن 1393برچسب:, ] [ 11:27 ] [ ] [ ]