ترول باحال

دختران آسمان

خدایا به امید خودت نه بنده های بی خودت

ترول باحال

خخخخ منم همین نظرو دارم

 

 

 

دلت میخواد بخوریش عزیزم چه قدنازه خخخخ

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت18:18---25 بهمن 1393
اغا من اینو میبینم یاده کارگر سرر کوچمون میوفتماون فقط یکم سیاه تره همین
ن خداروشکر ما زت ناظممون بود اینجوری جفتک نمینداخت با سرمون تمرین والی بال میکرد لامصب
ای جاننننن اخ ننههههه چقد نازهههههه فک کنم بچگی ننه بلقیس اصن لامصب هنوز هم این جمله رو زبونشه
صدبار بهت گفتم عکس کُلفَتمونو هرجایی نزارحالا اگ یکی با قیمت بالاتر بخواادش تو میخوای لباسای ننه بلقیسو کل خانداان و بشوری عایا؟

پاسخ:فک کنم کارگر سرکوچتون  قشنگ تر باشه خالهشکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

گناه خاله میگم چلا سرت یه نموره کج ومعوج شده شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

تقصیر اون ناظمه بیجعورهشکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

اوره شاید ولی مامانم ملکه رومه سیندرلاستشکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

نه بابا این خریدار نداره اگه داشت 100 سال عمرشو برا خودمون شست وروف  نمیکردشکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

 

 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 25 بهمن 1393برچسب:, ] [ 15:19 ] [ ஐმɾმցօlஐ ] [ ]