دوستای مجازی من

دختران آسمان

خدایا به امید خودت نه بنده های بی خودت

دوستای مجازی من

 

اسمش را میگذاریم دوست مجازی.....اما آنسو

 

یک آدم حقیقی نشسته که خصوصیاتش را نمیتواند مخفی کند

 

وقتی دلتنگی ها وآشفتگی هایش

 

را مینویسد..وقت میگذارد برایم وقت میگذارم برایش....

 

نگرانش میشوم دلتنگش میشوم

 

حقیقی ست...!

 

هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم را نشنیده باشیــــم

 

من برایش سلامتی وشادکامی ارزو دارم هرکجا که باشد..

 

اینم پست ثابت من

 

 

ازهمین جا اعلام میکنم همه دوستایی که باهاشون

اشنا شودمو دوس دارم

 

 

اگه یه روز نبینمتون غصه میخورم... دلم تنگ  میشه براتون

 امیدوارم همیشه موفق باشین

 

 



نظرات شما عزیزان:

خواهر زاده( ادری) :)
ساعت18:55---27 بهمن 1393
خاااله جونم آره ندیدم
چشم درس میبینم
خاله گلم تو هم بهتری دوست دنیاااا و خوشمل ترین خاله دنیا و ابجی گلم و عخشممی

پاسخ:چشمت بی بلا گلم

خاله خجالتم ندهممنون  عزیز



خواهر زاده *ادری*
ساعت14:57---27 بهمن 1393
خااله اراا منم دوست داالم درسته اسم منو ننوشتی ولی میدونم منو به عنوان دوستت میدونی منم جزو دوستاتم

پاسخ:خاله من بیشتر دوست دالم من به تو چی بگم اخه

مگه میشه اسمت نباشه  چشماتو وا کن درس

تودوستم نفسم خواهرزاده گلمی



خرم اباد
ساعت4:59---27 بهمن 1393

هاااااااااااااااااااااا ذلیل شوده کامبیز رو هم میگفتی خوو اسم منو باید اول مینوشتی خار دمشت هاکان هنوز پول منو نداده اجی اراگل لایک ب وجودت ولی بزار فدات بشه هاکان از خداشم باشه فدای اراگل بشه اجی منه فرشته هست خیلی ماهی اجی لایک

پاسخ:داداش اسم کامبیزم میگم چشم                                                                                                                        

ببخشید ولی اصل اوردن اسم داداش گلم بود درضمن

تو هر جا اسمت باشه مث الماس میدرخشه اول اخر ندارهبعله               

داداش ملسی                                                                                                                                                 توماه تری داداش گلملایک به وجود نازنینت

 

نه د پیری بمیری نه د جوونی

همه دنیا تش بیره هه خوت بمونی

چی درخت بی ثمر حشک بیه برگم

ترک دوسیت نمیکم تا روز مرگم

معنیشو نمیدونستم ولی به زبان لری پیدا کردم برات گذاشتم داداشی



خرم اباد
ساعت21:06---26 بهمن 1393

هاااااااااااا بسیار لایک فراروان هاکان فدات بشه الهی اجی گلم اراگل

پاسخ:لایک به وجود نازنینت داداش

خخ داداش خدا نکنه گناه داره هاکان

داداش



پرنس بی نام
ساعت23:10---25 بهمن 1393

سلام.وبلاگ قشنگی داری


وبلاگ من یه وبلاگه غمناکه





اگه مایل بودی یه سر ب وبلاگم بزن تبادل لینک کنیم عزیز

پاسخ:سلام ممنونم من خودمم قشنگم

حتما سر میزنم

 



سارا
ساعت16:02---20 بهمن 1393
داشت اشکم درمیومد
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تا اینکه اسم خودمو دیدمعاشقتم عشششققمممممممممممممم خیلیییی خوششحااللمم کردیی خیلیییی

پاسخ:فدات  نفسیچشمکخوشحالم که خوشحالی خاله خخخخبوسه



faezeh
ساعت14:43---20 بهمن 1393
سلوووووم آجی جون
خوبی
وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری
بازم سر میزنم
بای

پاسخ:سلام فدات فائزه جانلبخند

مرسی گلم بایبی تقصیر



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 20 بهمن 1398برچسب:دوستان مجازی, ] [ 1:47 ] [ ஐმɾმցօlஐ ] [ ]